Tankar och prov

Ny dag och solen skiner, det gjorde den inte igår...inte på något sätt alls.
Idag ska jag jobba några timmar på förskolan, kan kännas skönt att inte vara ensam hemma.
Särskilt inte när den läskiga matteboken ligger här och nästan glor på mig...
Prov på måndag....voine voine, kommer gå åt skogen. Har knappt pluggat alls tankarna har varit åt ett helt annat håll och det har inte gått, även om man försökt att koncentrera sig.

Nu är begravningen över i alla fall så nu har man bara minnen kvar av henne. Och det är dom som snurrar i huvudet runt runt just nu. Kommer nog att dröja länge innan man slutat tänka så mycket på henne, på begravningen o.s.v så jag tänker att nationella provet i slutet av maj, DÅ ska jag ge ALLT för att klara provet för då har man hunnit smälta allt det här lite grann.
Det är bara 19 dagar sen hon gick bort...men det känns längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0