Tankar...

Dagarna går och världen fortsätter som om ingenting har hänt, känns lite konstigt.
Hur kan världen ha missat att denna sprudlande, galna, glada, pratglada, unga söta partytjejen inte finns längre?
Har skola idag och jag har inte pluggat något alls, har inte kunnat för min vän är det enda jag tänker på nu.
Hur ska man kunna koncentrera sig på något så obetydligt som matte då? Men livet måste väl fortsätta så småningom...antar jag för just nu står allt bara still.

Påsken i övrigt var okej...underbart väder.
Vi satt och stekte oss i solen nästa hela söndagen, man fick riktiga sommarvittringar då.
I lördags var jag hemma hos Hanna-Liisa och vi kollade på filmer och åt hemmagjord pizza.
Har börjat äta lite mat nu för sen jag börjat med det igen så har min höga puls och blodtryck sjunkit, och jag känner inga hjärtklappningar så fort jag rör mig mer. Så min kropp klarade nog inte av att kilona rasade sådär så nu går jag på s.k "halvfart" i stället.

Och nu är det dags att göra sig iordning för skolan...dagens lektion kommer nog inte att ge särskilt mycket kan gissa att mina tankar kommer att vara nån helt annanstans...
Men samtidigt kan det vara bra att komma hemifrån lite, har suttit och glott på hennes sida på Facebook hur länge som helst nu....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0