Vitlök

I går kväll när vi gått och lagt oss:

J: Häromnatten så vaknade jag av att det stank så jävligt...
N: Jaha?
J: Ja, du åt ju den där salladen med vitlökssåsen och den såsen måste ha varit gammal eller nåt...
N: Nä, men den var god.
J: Ja men jag vaknade av att du andades på mig och det luktade som att vitlöken var gammal......som att den låg och ruttnade långt där nere i magen på dig...det luktade död....
N: Jajaja...
J: Jag var tvungen att vända på mig, haha.
N: Det var säkert rätt åt dig.
J: Godnatt älskling...
N: Mmmm...*förolämpad o lite sur*  

Funderar på två saker...om man kanske skulle ta o äta en sallad med vitlökssås i dag och vad är det Jesus har på magen egentligen på bilden här nedan?!      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0