30 år

Då har man hunnit jobba i 2 hela dagar nu då.
Dagarna har gått jättefort faktiskt även fast man fått jobba några timmar extra än vad som var meningen från början pga sjuk personal. Men det känns alltid bra att vara på ett ställe där man känner sig hemma med både barn, föräldrar och personal. Men jag vet att jag inte har nån framtid där (yrkesmässigt) så det är bara att plugga på och förhoppningsvis så småningom hitta ett annat jobb där man trivs lika bra.
Men det känns avlägset just nu, har ju inte ens börjat min yrkesutbildning än så man lär väl inte vara klar förrän man är runt 33-34 år.
Oj oj...börjar man bli så gammal?!

Fast apropå gammal så fyller min svåger Tord 45 år idag!
Grattis gubbe! :)
Hoppas att du haft en toppendag!



Idag är det 4 månader kvar till julafton också och alltså ca lika lång tid till min 30-års dag.
Jonas fick ju göra ett tandemhopp i 30-års present av mig men jag har sagt vänligt men bestämt att jag INTE vill ha någon sån present tillbaka, såvida han inte vill att jag ska dö av hjärtsnurp då förstås.
Men så elak tror jag inte att han är, han vet ju hur hysterisk jag är när vi ska flyga vanligt flygplan.

Nu måste jag faktiskt ta mig i kragen och göra min läxa i franska hur trött jag än är.
Om en timme börjar "Fångarna på fortet" igen, lagom att börja plugga i en timme och sen ta den "lilla" pausen emellan. ;)

Tack för att ni läste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0