Halv heldag i Norrköping

Idag har syrran, Melinda, Albina och jag varit i Norrköping.
Först åkte vi till busfabriken och där fick barnen springa och leka i 3 timmar innan vi blev utmotade igen. :)
Efter det så gick vi till Candyland som låg precis brevid och där köpte vi alldeles för mycket godis.
Syrran och jag sitter i soffan och mår illa för att vi ätit så mycket godis.
Efter Candyland åkte vi till Ingelsta centrum (gamla Maxi) och där hittade jag nya byxor och 2 tröjor.
Var tvungen att fylla på resväskan med lite extrakläder eftersom jag blev kvar här längre än jag tänkt från början.
Men i morgon bär det iväg hemåt igen för på fredag ska jag träffa Stina, Victoria och Sanna och vi ska ta en fika i Kaknästornet och äta middag tillsammans nånstans.
Ska bli riktigt mys att träffa alla igen, jag har ju inte träffat dom på hela semestern.
Vi har säkert mycket att berätta allihopa. :)

Ska försöka bli bättre på att uppdatera sen när vanliga vardagen börjar igen.
Snart dags för skola (16 aug), men än är det semester.
Gäller att njuta av varje sekund, dagarna bara rusar iväg....

Nu ska jag smyga in i syrrans kök och göra mig lite kvällskaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0