Lilla mamsen

Helgen hemma hos mamma var jättehärlig, hon var pigg! Hon var vaken i flera timmar och jag är överlycklig att vi fick den här helgen tillsammans!
Jag satt hos henne hela tiden och vi tittade på tv, pratade, skrattade, åt gott och hade det jättemysigt.
Jag älskar henne så mycket.

I kväll var det nostalgidax i "Fångarna på fortet". Jag ringde och påminde mamma också eftersom jag visste att hon ville se det och hon lät så pigg och glad på rösten, ville nästan inte lägga på luren för hon brukar alltid låta så trött annars och hon orkar prata i max en halv minut. När vi la på gick jag snyftande ut till Jonas i köket och sa att "mamma lät precis som hon gjorde när hon var frisk, och så ska vi bara låta henne dö!"
Riktigt så är det ju inte, men det kändes så då.

Tack alla ni som har skrivit så många tröstande ord till mig både här och på Facebook, tack för att ni finns!
Ni hjälper mig mer än ni anar.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0