Redovisning av dagarna de tre...

I morgon är vi inne på sista semesterveckan.
Som jag skrev förut så RUSAR dagarna och veckorna förbi, känns inte alls länge sen man gick hem sista dagen från förskolan och hade en lång härlig semester framför sig.
Men jag ska inte klaga, semestern har varit härlig...förutom att jag gjorde illa mitt knä då förstås det förstörde ju en hel del. Men vi har ju hunnit med en del roliga saker ändå.

I fredags träffade jag som sagt Stina, Victoria och Sanna. Jag hade kommit hem från K-holm samma dag så jag hade fort åkt hem och städat bort det värsta (eftersom vi skulle vara hemma hos mig sen) och klockan gick ifrån mig för plötsligt var det dags att åka till centralen och möta upp tjejerna. Jag hade glömt att äta både frukost och lunch så man började känna sig lite småyr nu när klockan hunnit bli tre på eftermiddagen.
Jag kom ner lite före alla andra, så jag kilade in på "Waynes" för att se om dom hade nån smörgås eller något man kunde köpa. Men det var mest megastora muffins, bullar och kakor där inne, så jag köpte en megastor kanelbulle som jag tryckte i mig för att inte hungra ihjäl. Hann lagom få i mig den så kom tjejerna och vi tog bussen mot Kaknästornet.
Vi skulle ju fika där också, så det blev dubbelt upp.
Och dum som man var så köpte jag en stor äppelkaka, kände hur jag började må lite småilla medans jag åt den.
Sen köpte vi in cider och pratade om våra semestrar. Dom andra verkade ha träffat på en massa skumma människor med parasollhattar, kriminella pojkvänner, snuskgubbar o.s.v
Jag har ju mest suttit i sängen och glott på mitt bandage så jag hade inte så himla mycket att berätta. :)
Sen tog vi bussen och hoppade av i affären som ligger i närheten av där jag bor och så handlade vi mat.
Tog en sväng in på Systembolaget (jodå jag fick visa leg....som vanligt....)
Tjejerna började laga mat och jag fixade dukning och musik och sen satte vi oss på balkongen och åt den GODA maten, drack lite öl och vin och hade jättemysigt!!

Och i går var Jonas och jag på bio, vi såg "Shrek - nu och för alltid".
120 spänn per biljett! Måste vara en jäkla bra film detta då tänkte jag, för att det ska vara värt dom pengarna!
Och filmen var väl okej. Men jag satt mest och hade ont i mitt knä och kände riktigt hur störande jag var för dom som satt brevid mig och och bakom mig när jag hela tiden försökte hitta en bekväm ställning för knäna.
Ville bara att filmen skulle ta slut nångång, var nog en dålig idé att gå på bio....

Idag försöker vi komma på något skoj att göra också.
Vi är lite sega här och har inte ens ätit frukost än fast klockan snart är 12.
Idag tänkte jag börja med mina dietsoppor igen...får se hur bra det går...

Ja nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0