Tiden

Har ju egentligen inget att skriva om idag, men ändå så skriver man här nästan tvångsmässigt - why?!

Nu har jag jobbat färdigt alla mina dagar på förskolan.
Inte alla som är klara med sin jobbarvecka redan på måndagen...ingen måndagsångest för min del igår med andra ord.
Nu är det bara franskan som gäller.
Tycker att lektionerna blir roligare och roligare ju mer man lär sig och ju mer som fastnar, sen har vi en bra lärare också och det gör också att det hela blir roligare.
Kul kul...

Jonas är i stan nu och köper en TV i 60-års present till sin moster som ska ha födelsedagskalas på fredag.
Så den här helgen bär det iväg till Malmköping, men sen åker vi nog hem igen på lördag för nu var det länge sen vi var hemma en hel helg. I bland får man känslan av att man aldrig är hemma. Kanske för att vi aldrig är det....

I slutet av september har vi redan hunnit bo här i 4 år, helt galet vad tiden går fort!
Kommer ihåg att mamma hjälpte oss att bära och släpa på kartonger som stått på vår gamla vind och som skulle upp i vår nya vind.
Och hon ramlade på trottoaren och slog sig illa men fortsatte att bära ändå även fast vi försökte tvinga henne att låta bli...
Lilla envisa mamma. <3

Nu ska jag ta och plugga lite franska igen.
Morsning korsning som dom säger i Frankrike.





Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha jo, men det är nog för att man vet att hon är en tjej. Tack! :)

2010-08-31 @ 07:12:37
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0