Wiiie!

Jag skrev ett sms till min arbetskompis som också tar hand om förskolan mer eller mindre eftersom chefen aldrig är på plats, att jag hade en massa tid över så om dom nångång skulle behöva personal så fanns lilla jag att tillgå.
Då får jag till svar att resursen som är på avdelning jag jobbade på förut, ska gifta sig och kommer att vara ledig hela nästa vecka så då får jag jobba om jag vill o kan.
Och OM jag kan! Hemskt gärna, blev skitglad! Tihihi...
Är bara för en vecka men ändå, lite socialt umgänge och lite KATCHING!! är alltid välkommet.

Har varit nere på stan och köpt boken som ska användas under franska lektionerna, Geniál.
Känns så fånigt när man ska träna och läsa för jag har ingen aning om jag uttalar orden rätt eller om jag bara sitter med mitt låtsasspråk och TROR att jag snackar franska.
Om ca 3,5 timme är det dags att bege sig till skolan igen för andra lektionen.
Läraren skulle skriva upp en massa franska fraser på tavlan idag, som vi ska förstå.
Det är nog bäst att jag tar och övar lite till innan det är dags att gå.

Tjingeling eller... KATCHING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0