Bilder

Nu är kameran fulladdad igen och här kommer lite bilder på vårat sovrum som jag lovade i inlägget tidigare idag:
Ni får försöka bortse från det stökiga, vi är inte riktigt färdiga än med allt ännu.
Sänggaveln t.ex är inte ens fastskruvad för det fattades skruvar i paketet det kom med, eller så är det vi som har några skruvar som fattas för vi kom INTE på hur vi skulle kunna skruva fast skiten.
Har precis blivit färdig med lite julbak. Har gjort Rocky roads och knäck som nu ligger och gottar till sig i kylskåpet. Gjorde marschmallowsgodis också men jag "råkade" koka det för länge så det blev misslyckat och fick tyvärr slängas.
Shit happens.
Nu väntar jag bara till "Grey´s anatomy" ska börja kl 21 och så måste jag ju smaka LITE godis även fast jag egentligen försöker låta bli sånt nu, men måste ju veta vad det smakar innan jag förgiftar Jonas med det...
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0