Clear! Zzzzzupp!

Förresten...skrev ju lite konstigt om Jonas julklapp för några inlägg sen och känner att jag måste förklara mig lite.
Dels var jag trött den dagen jag skrev det där så egentligen borde ni glömma det inlägget överhuvudtaget, men i allafall...
Spelet går ut på att alla ska hålla i varsin konsol och så tittar man på en röd lampa som blinkar och när den lampan plötsligt blir grön så ska alla trycka på sin knapp så fort de kan. Den som trycker sist på sin knapp får en el-stöt i handen. Jätteläskigt!
Syrran, hennes kille och Jonas har provat spelet och dom säger att det inte gör ont att få stöten "det bara kliar lite i handen", ändå skriker de som stuckna grisar när de får stöten och kastar bort konsolen så jag har inte vågat prova spelet än.
Men på nyårsafton så kommer spelet att komma fram igen och då har jag lovat att prova spelet efter att jag har tömt mitt spritförråd...
Jävla spel å vara läskigt.

Kommentarer
Postat av: kusin

Ta med gitarren oxå kanske jens kan ge en privatlektion =). Ses i morgon! Kram på dig!!

2010-12-30 @ 10:13:26
Postat av: Nina

Funderar på det för vi har inte lyckats stämma in gitarren rätt än. Har försökt med en massa olika program på youtube och våran mojäng som skulle ställa in rätt, men det låter bara fel.

Vi behöver hjälp av ett proffs helt enkelt. :)

Ska bli jättekul att ses i morgon!

Kram! <3

2010-12-30 @ 11:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0