Förstörd födelsedagspresent

Det verkar inte bättre än att jag känner Jonas väl, alltför väl...
Så väl så att vi väljer samma saker utan att veta om varandra.
Ska förklara vad jag menar.
Jonas fyller år nu i december och jag har frågat honom säkert tus...ja hundra gånger i alla fall, vad han önskar sig i present.
Men han har inte kommit på något och så har tiden gått och så har jag frågat igen och igen och igen utan att fått ett enda förslag.
Jahapp, och för några dagar sen så var jag i stan och tänkte ta tag i att få de sista julklapparna och presenterna färdighandlade, för jag vet att jag inte kommer att ha tid att springa på stan och stå timtal i köer senare i december.
Började på parfymavdelningen och gick och sniffade på lite herrparfymer för att se om jag kunde hitta nån som luktade gott. När jag gått där med min pappersremsa en stund så slog det mig att parfym är inget som Jonas skulle önska sig i present, han är nöjd med sitt älskade Axe och lägger inte ut pengar på några parfymer.
Vad är typiskt Jonas då? Spel!
Så jag går ner till avdelningen där dom säljer spel och cd-skivor och börjar kolla runt.
Ah, dom har kommit ut med en ny version av hans favoritspel "Call of Duty - Black ops" det köper jag!
Gick nöjd därifrån med spelet i påsen och gick hem och slog in det i presentpapper.

Nu i kväll så skulle jag kolla en sak på datorn och då ser jag att Jonas installerar ett nytt spel som han laddat hem lite olagligt sådär. Gissa vilket spel?
Call of Duty - Black ops såklart! Av alla nördspel som finns, så väljer han just det spelet.
Så jag hämtade paketet och gav honom kvittot för han erbjöd sig själv att han kunde lämna tillbaka spelet och välja något annat för den summan i stället...
Nu hoppas jag innerligt att inte den lilla julklappen jag köpt hinner bli förstörd också innan julen är här. :(


Dum idé att köpa det här spelet.......baaaaad bad idea!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0