Julen var här

Julen kom och den gick o den segrade. Okej den segrade inte, men den kom och gick i alla fall.
Har haft en lugn jul med lata dagar med mina nära o kära, precis som det ska vara.
Känns som man mest suttit och moffat i sig hela dagarna och blivit minst en meter bredare än förut.
Jonas började att jobba igen idag så han åkte tidigt från Gnesta där vi sov i natt hos hans mamma. Själv har jag hunnit med ett litet besök hos min faster och träffat både henne och min farbror som man aldrig träffar annars för han bor i Skåne med sin familj.
Har tidigare frågat både min moster och faster om dom har något kort på mina föräldrar tillsammans bredvid varandra. I dag fick jag ett kort av min faster på mamma och pappa från det glada 80-talet.
Lovely!
Dom är så FINA mina älskade föräldrar som jag saknar så mycket! <3 <3
Jag hoppas och tror att dom är tillsammans igen (var de än befinner sig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0