Julpyssel och renovering

Har jobbat i tre dagar nu och ögonen går i kors på mig på kvällarna så jag har inte ens lyckats få ihop några rader här.
Men idag slutade jag kl 14 så nu sitter jag här igen, fast egentligen har jag inget intressant att skriva om.

Jag har julpysslat lite med några barn idag, lucior gjorde vi av toalettrullar, tyg, piprensare och en MASSA lim.
Det ÄR mysigt att pyssla men när alla barnen skriker samtidigt att dom vill ha hjälp för att dom råkat rita på fel ställe, inte vet hur dom ska göra eller har limmat ihop sig med något annat barn, då vill man blunda och intensivt önska att man var på ett annat ställe.
Men räknar man bara till tio tyst för sig själv några gånger så går det mesta att genomföra.

I går tapetserade vi i sovrummet och det blev såå fint, vi är jättenöjda med resultatet.
Nu har ju batteriet till kameran dött men jag kan nog sätta in en bild vid ett senare tillfälle så får ni se.
Vaknade i morse av att Jonas kom in i sovrummet efter att ha stått i duschen och kvittrade "godmorgon fina sovrum....och hej på dig också flickvän."
Jo hej på dig du jöns...verkar som jag hamnat ytterligare en rad under i hans hierarkiskala nu när sovrummet förnyats och tagit min plats. Jag VET att hans modellflygplan är hans nummer ett men det förnekar han bestämt, ändå ska han absolut ha med sitt plan på vår semester och så får den nästan ligga mellan oss i sängen på hotellet. Nästan sa jag, överdriver bara lite.
Usch, jag är egentligen för trött för att skriva här, det kommer liksom inte fram något vettigt nu märker jag.

.............kommer inte ens på hur jag ska avsluta det här inlägget....









Kommentarer
Postat av: Ida

Glad att det inte bara är jag som har samma problem, mellan oss ligger det en systemkamera....

2010-12-01 @ 16:41:52
URL: http://energida.se/wordpress
Postat av: syrran

och mellan oss är det en vägg av gas:)

2010-12-01 @ 17:57:30
Postat av: Nina

Haha, ja det verkar som att det är fler pojkvänner som har jobbiga hobbys. :)



Mia: Kanske är tur att ni inte tänker skaffa några barn tillsammans, stackars unge och ligga mellan er två. :) Tycker synd om mig som ligger i ditt vardagsrum när ni två börjar eran gastävling.

2010-12-01 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0