Mitt 2010

Dags att gå igenom året som varit med min lilla lista som jag började med förra året. Har kopierat frågorna och lagt dit nya svar. Eftersom vi har fullt upp under vardagarna och snart kommer att åka till våra nära o kära över jul och nyår så lägger jag upp min lilla lista redan nu, för jag kommer nog bara att glömma det annars. Gör såna här listor mest för min egen skull för att en dag kunna komma tillbaka o minnas, men ni får gärna titta på den också om ni vill. :)

 

Här kommer den!

Årets oväntade: Att jag skulle skaffa en liten övernattningslägenhet i K-holm.
Årets jobbigaste: Att gå på Marias (arbetskompis och vän), farmors och mammas begravningar. Och att jag fick hoppa med kryckor hela semestern.
Årets sorg: Att förlora mamma.
Årets glädje:  Inget i år. Det har varit gråt och tandgnisslan hela jävla året.
Årets va? : Hanna som ”försvann” spårlöst utan förklaring och hennes familj är inte heller kontaktbara.
Årets resa: Måste säga Italien ändå, det var jättehärligt ända tills olyckan var framme (mitt knä hamnade nästan i knävecket och jag fick åka plingplongtaxi.)
Årets prestation: Jag fick knäet tillbakadraget UTAN bedövning. (Elaka italienare)
Årets roligaste party: Min 30-års fest. :)
Årets oväntade nr 2: Att jag skulle vara med i en kör och sjunga på en julkonsert...
Årets aj: Mitt knä som gick ur led.
Årets suck: Idioten kom tyvärr hem från sitt lilla äventyr till slut. (syrrans ex)Det hjälpte inte ens att hålla tummarna krampaktigt att han flyttat hem till sitt hemland för alltid. Attans järnspikar.
Årets aja baja: Samma svar som förra året…det har blivit några kilon hit och dit, mest dit.
Årets återförening: Mamma och pappa har förhoppningsvis träffats igen.
Årets AJ: Mitt hjärta som gick i tusen bitar när mamma gick bort.
Årets överraskning: Mousserande vin och chokladkaka i Gustavsvik som syrran och kusinerna ordnade för att fira min födelsedag i förskott.
Årets film: Avatar? Även fast jag inte sett den, men Jonas såg den 2-3 ggr på bio så den måste ha varit bra då får vi hoppas.
Årets lukta-illa-fis: Tords (syrrans stora kärlek) alla tusen som han släpper ohämmat i syrrans numer nerpruttade soffa, snälla kan ingen hjälpa oss och lägga om hans kost lite?? Hela familjen behöver saneras.
Årets mage: Min egen som blivit ännu lite större, men ingen bebis där inte utan annat mindre trevligt innehåll.
Årets händelse: Susannes bebis i magen :)
Årets mest uttjatade låt: Yolanda be cool & DCUP - We speak no americano.

Snipp snopp plut så tog listan slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0