Shit pommes frites!

Oj!
Byggde nyss ihop pepparkakshuset som jag envisas med att köpa varje år men aldrig lyckas få ihop tidigare år, för det raseras antingen av en arg Nina som gett upp eller så har huset gått sönder på annat vis.
Men nu är huset helt och än så länge har det inte rasat ihop och det har säkert gått en kvart nu!
Tänk att jag för första gången i mitt 29 åriga och 11 månader långa liv lyckats få ihop ett pepparkakshus!
Det är kladdigt och ser förjäkligt ut, men det är inte det viktiga här kan jag berätta för alla er jobbiga kreativa människor som alltid lyckas få allt se perfekt ut. Det viktiga är att mitt hus är HELT!!!
Mitt hela pepparkakshus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0