Suck

Eva Dahlgren har just nu reklamplanscher i tunnelbanan för sin show och hon kallar den "en blekt blondins hjärta" och det är lite så jag känner fast om man då lägger till "en blek, trött lite fet blondin (med viss utväxt)", så har vi mig i ett nötskal där sen.
Det här mörkret mördar mig sakta men säkert för jag går runt som en zombie mest hela tiden, har ingen energi i kroppen alls!
Jonas nickar bara belåtet på huvudet och säger "mmm, du är ingen ungdom längre, du fyller ju snart 30 år."
Ja precis, ska fylla 30 och då ska man inte behöva känna sig så trött hela tiden!

Vi var och handlade lite mat förut för Jonas mamma springer runt på stan just nu och handlar julklappar och sen ska hon sova här, så vi handlade tacos och hade tänkt gå förbi Systembolaget och handla lite öl också. Men så glömde vi det, men det var bara Jonas och jag som ville ha öl så vi gick förbi en till ICA-affär på vägen hem och det är inte så kinkigt så jag gick in där för att handla öl där i stället. Går fram till kassan och lägger upp ölen på bandet, i kassan sitter en ung kille i 25-års åldern och UNGJÄVELN ber om legitimation. Jag hade kunnat strypa honom där och då med mina bara händer men fick bara fram ett fnys och sen gav jag honom mitt kort. Vad i helvete!!!! Ska lägga mig i ide och inte titta fram förrän jag fått min första rynka och har ett hårstrå kvar på huvudet och det ska vara grått och då ska jag gå raka vägen till Systemet utan att förhoppningsvis behöva visa leg!

I kväll ska jag titta på "Så mycket bättre", kommer antagligen få sitta ensam i sovrummet och titta för Jonas och hans mamma kommer nog att titta på nån dålig film som jag inte vill se.
Smaken på film är lite delad där om man säger så och det är alltid jag som förlorar eftersom dom är två mot mig. :)

Hoppas att ni får en mysig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0