Beslutsångest

Min mobiltelefon har krånglat hur länge som helst, den stänger av sig och startar om sig flera gånger på raken innan den funkar igen. Ibland låser den sig så det enda som hjälper är att ta ur batteriet och börja om, den låser sig när man skriver sms, kameran har så gott som slutat funka o.s.v skittelefon helt enkelt.
Har testat att uppgradera den men det hjälper ju inte. Och när den även igår stängde av sig utan anledning så blev jag riktigt trött på den! Så nu har jag bestämt att det är dags för en ny mobiltelefon! Den andra har jag bara haft i ca 1,5 år men jag riskerar att kasta ut den genom fönstret snart. Saknade den BARA när den var stulen i några dagar, men nu har jag hunnit tröttna på den igen. :)

Är jue kund hos 3, så jag har deras telefoner å välja bland. Och då stenbock som man är och har svårt för att bestämma sig, så har jag jättesvårt för att välja den svarta eller vita. Men det lutar mer åt att det blir den vita, eller vad tycker du? Skriv gärna i kommentarer. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0