Datten o ditten som rimmar på pitten


Det här med kamera på mobilen är ju jätteskojigt! Har inte kunnat fota med kameran på min gamla mobil för bilderna har blivit så suddiga, så det har inte gått att ens gissa sig till vad det är man har fotat.
Men nu jäklar fotas det hit o dit. Fotade t.ex köttfärsen medan jag stod och lagade till den igår.

Just nu är Jonas på väg till tågstationen och dom kommer hem med tåget kl 4 på måndagmorgon så han ska hem och lämna väskan sen jobba. Sen lär ju han vilja sova när han kommer hem efter jobbet...så tisdag kväll ses vi nog igen. Jahopp. Vad ska man hitta på då då? Katten ligger här på skrivbordet och glor på mig... jag vägrar börja prata med honom än för då har jag nog hunnit bli scitzofren innan tisdagen.

Håller på och bearbetar Jonas att gå med på en flytt närmare min kära hemstad och mina vänner. Han är VÄLDIGT svårövertalad och skyller på en det ena eller andra. Funderar på att ge upp studerandet och leta jobb i stället så jag kommer härifrån nångång så kan han åtminstonde inte skylla på DET något mer.
Ge mig ett jobb, någon!

Får se om syrran kan komma på lördag för hennes yngsta dotter har blivit sjuk. :( :(
Hoppas, hoppas att lillgumman blir friskare och att syrran kan komma hit!
Så typiskt att hennes barn skulle bli sjuka NU.

J och jag funderar lite på vad vi ska hitta på när vi firar 7 år, om vi ska åka iväg någonstans eller så.
En sak är säker i alla fall, jag kommer nog aldrig vilja åka till stället där den här finns och ställa mig i strålen där....uuuh. :)


Do you swallow...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0