Slöseri med dina minuter...klicka inteeee!

Vi var ju på Roast på Berns igår och det var Henrik Dorsin som skulle "roastas".
Med var även Erik Haag (han är programledaren),Michael Segerström, Petra Mede, Måns Möller, Robin Paulsson, David Batra och André Wikström. Och ja...det var bra. Mycket könsord hit o dit, men det är väl något som (tydligen) hör till när komiker ska skoja till det. "Du är en fi**a!" hela publiken skrattar högt och det följs av applåder...typ så.

Och idag hade jag religion och vi skulle få våra prov tillbaka. Jag skrev som en toka på varje fråga, lååååånga svar. Hade hoppats på ett MVG, men fick VG. Men med tanke på hur mina gymnasiebetyg ser ut så borde jag jubla av glädje, för dom innehåller nog mest IG och G. Så jag har blivit lite smartare med åren, det var ju skoj...

Tja...vad har mer hänt då?
Jag trimmade Milton i går....gjorde det enkelt för mig. Fram med trimmern och nöööö nönönön....vips så såg hunden ut som en hund igen. Vet att J inte vill att vi tar med trimmern på ryggen på Mille för då blir pälsen tjockare när det växer ut igen(sägs det). Så jag drog en vit lögn och sa att det tog en såååån tid (2 minuter) att trimma, och dra och greja bort vinterpälsen så pust o stånk så jobbigt det var (inte).
För några dagar tidigare trimmade jag bara huvudet för att hans egna "pälsmössa" han haft under den kalla vintern gjorde så man började kunna göra hästsvans på honom.
Men eftersom inte kroppen var trimmad då så såg han helt opropotionerlig ut, jättelitet huvud och stor kropp. Och vi singlade nästan slant om vem som skulle gå ut med honom för han såg så konstig ut, så det var ett måste.

Och i morgon drar min käre sambo till Åre och ska vara borta till söndagkväll...då ska syrran och mina kusiner komma hit. En EFTERLÄNGTAD helg! Äntligen här, tjoho!

Nä, kanske skulle ta och plugga i stället? Hahaha, nu var jag rolig.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0