Insomnia

Sitter fortfarande i sängen och degar. Är ledig nu fram till på måndag då vi ska ha en filmdag i naturkunskapen.
Egentligen borde man vara duktig och börja plugga inför nästa prov för jag kommer att ha ett den 1 mars och ett annat den 3 mars....men pluggar en annan gång i stället.

Man ska väl inte lämna ut personer såhär men i förrgår natt så snarkade J som....ja jag vet inte vad jag ska jämföra med, men jag fick ingen sömn det var helt omöjligt att somna. Knuffade och bökade så han skulle vakna, men sekunden senare var det igång igen.
Så i går efter skolan gick jag till Apoteket och för att se om det fanns något "snarkplåster" eller något man kunde köpa, för jag höll på att slockna på naturkunskapen i går. Fick verkligen KÄMPA för att hålla mig vaken...hade ju varit pinsamt om man somnat där.
Hittade inga plåster men dom hade en spray som man skulle spruta i gomen och den skulle göra så att han inte snarkade lika mycket. J blev helhispig när han såg burken och låg läääääänge och läste innehållsförteckningen och vilka symtom man kunde få. Till slut tog han det där och han snarkade i natt också fast inte på vägar lika högt som natten innan. Hurra för snarkburkar!
Han sätter sig alltid upp i sömnen också och sitter och tittar ut i rummet och mumlar något innan han lägger sig igen. En annan gång hade jag haft svårt för att somna, låg länge och kämpade...sen när jag äntligen höll på att somna in då ruskar J på mig och säger "Vakna Nina, du har försovit dig!"
-Vaa?! svarar jag sömnigt.
Då lägger han sig ner och sover vidare. Och jag ligger där klarvaken igen.
Undrar om dom kommit på något medel mot sånt också.

Kanske är tur att han aldrig läser min blogg. ;)

Här en reklam som jag tyckte var lite kul:


Ser att ni är ett litet gäng som läser min blogg men det är aldrig nån som skriver några kommentarer.
Lämna gärna en liten kommentar, jag tycker också att det är roligt att läsa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0