Köksbord till salu!

Det blev ingen promenad i går heller...
Jag har fått nån slags dille på Tomteklubbor, dom är ju så goda!!



GOD!

Vill nästan slicka på skärmen när jag ser bilden. Får sätta mig vid Jonas dator först då...

I morgon bär det iväg till K-holm igen. Syrran ska flytta (igen) och vi ska hjälpa till. Vi ska köpa hennes köksbord + 4 stolar också fast vi vet inte riktigt hur det ska få plats i bilen med vovve och katt (kattbur) i bilen också, men det får lösa sig på något sätt. Får väl sätta hunden på taket i värsta fall. Eller så hamnar jag där.
Just nu har vi Jonas mormors gamla köksbord i köket, och vi (jag) tycker inte riktigt att det passar med resten av stilen vi har i hemmet (IKEA och Mio hem) så vi ska försöka sälja det.
Nån som är intresserad av ett gammalt köksbord? Ingen?

Jonas har fått för sig att såna där bord är eftertraktade och kommer att smälla till med ett högt pris för det. Om jag fick bestämma skulle jag lätt skaka tass om jag fick 200 kronor för det.
Ska vi slå vad (ja, jättehjärna *gestikulerar*) om att bordet kommer att stå där månad efter månad bara för att ingen vill köpa det för ett så högt pris som han sätter. Suck.
Men jag är glad i alla fall att han är med på att köpa syrrans bord som är mycket finare.

I morgon ska syrran och vår moster träffa en läkare för att prata om mammas sjukdom. Känns lite nervöst....vi har nyss fått veta att hon inte alls är botad som hon sagt till oss...den där tunga stenen och tryckande känslan (som gör att man kan bryta ihop när som helst) som låg över mig i våras/somras när vi fick veta att mamma var sjuk har kommit tillbaka.
Och samtidigt har man 2 prov att plugga till men tankarna bara svävar iväg när man försöker läsa...det får gå som det går...
Jag berättade för min ena lärare igår hur det låg till och han sa att jag inte behövde oroa mig över provet och gav mig en klapp på ryggen. Känns bra att han vet men man måste ju ändå försöka göra sitt bästa, är inte så värst sugen på att göra om kursen igen.

Och plugga är precis vad jag måste börja göra nu...
Kommer inte hinna göra det så värst mkt i helgen nämligen...

Ha en bra dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0