Lördag

Så var det lördag igen. En hel vecka sen syrran och kusinerna var här, tiden går tokfort!
Syrrans ENORMA kuddar från "Indiska" står i vårt sovrum, vi har lovat att ta med dom nästa helg när vi ska dit och hjälpa till med flytt. Vet inte hur många ggr vi har varit nära att snubbla över dom, ska bli skönt när dom försvinner sen. :)

Simba (katten) och jag har haft en seeeeeg dag hittills och tänker nog fortsätta ha en seg dag hela dagen idag.
Det är - 11,5 grad ute så det blir en snabbpromenix till affären sen fort hem igen, sen tänker jag vara inne i värmen och uggla resten av dagen. Blir fart o fläkt först när Melodifestivalen börjar och jag har tömt spritskåpet lite...



Nää, blir nog ingen sprit för min del i kväll.
Fan vad den där musen irriterar mig nu, kommer inte på något att skriva!
Den hypnotiserar mig...kom på mig själv att sitta och stirra på den i säkert 1 minut, började nästan att dreggla lite också.

Klockan börjar närma sig 15 och jag har inte ätit något idag, så nu ska jag ut i kylan och gå till affären.

Ses vi framför tv:n när Melodifestivalen börjar måtro? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0