Nervös fredag

Så var det då fredag igen.
Idag vaknade man med lite blandade känslor.
Det ska bli kul att åka till K-holm igen och träffa familj och vänner. Men samtidigt är det idag som syrran ska träffa läkaren för att prata om mamma. Vi båda är jättenervösa för vad han kommer att säga...men samtidigt är det skönt att få veta lite, det har varit så mycket hysch hysch och vi vet egentligen ingenting just nu.
Syrran är nog på väg dit nu skulle jag tro.......

Jonas och jag skulle ju iväg på en liten resa på vår årsdag hade vi tänkt, men nu fick han veta att han jobbar sista dagen på sitt "uppdrag" han haft på ett företag som hyrt honom för jobb. (Nej, inte strippa) Så nu får han komma tillbaka till sitt gamla, vanliga jobb och vet inte om han kommer att få komma på ett nytt uppdrag. Så våra reseplaneringar får nog vänta lite...

Vet inte om det bara är jag som är kräsen, men tycker ni inte att Mcdonald´s hamburgare är lite svampiga och har konstig smak....här kan vara den chockerade förklaringen, hi hi :




Nu är det dags att plugga lite igen, sen ska jag ta en promenad till stan och köpa min älskade Tomteklubba. :)

Ha en skön helg!



Håll hela familjen varm i vinter med dessa
snygga dräkter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0