Om ditten o datten

Jahopp, då sitter man på toan och klämmer då. Tur att det finns bärbara datorer. :)
Spelar musik också så jag har en riktig mysstund faktiskt, blir nog sittande här en stund.

I dag har vi börjat smälla upp mer tapet i hallen, men tapetklistret räckte inte till så vi har en del kvar att göra.
Vi har halvfärdiga projekt i hela lägenheten, jättesnyggt...
Några väggar i vardagsrummet är fortfarande gröna de ska målas vita....en vacker dag.
Köksgolvet har fortfarande inte fått några lister...ska också göras en vacker dag.
Den vackra dagen kommer många sensationer att hända...en annan ovanlig sak är att J faktiskt tränar idag.

Han tror inte på det som brukar heta "sambofällan" att man går upp i vikt när man flyttar ihop.
Jag har gått upp säkert 15 pannor medan han säger att han inte gått upp något. Så jag tog fram vågen åt honom en dag och jodå han hade gått upp 13 kilo. Även fast han tjatade hur länge sen helst att han vägde 90 när vi träffades (han är 1.90 lång) så vägde han nu helt plötsligt 95 när vi träffades, så 8 kilo säger han att han gått upp i såfall.
Fast det ÄR 13 egentligen...
Så nu tränar han som en tok. Kan han ha. Soffpotatisen. Hans fel alltihop.

I morgon ska vi till Berns igen (vi börjar bli stamgäster där tror jag) och kolla när dom spelar in "Roast på Berns". Tror att det är Henrik Dorsin dom skulle roasta då. Skoj skoj.
Så i morgon blir det (nog) inget inlägg.

Men tack för att du läste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0