Soup och...themla.

I kväll är vi bjudna till ett par vänner som ska bjuda på soppa och semla.
Mums, mums, mums!
Båda två är duktiga kockar och dom lagar jättegod mat, så ni kan ju tänka er Jonas och mitt bordsskick
när man är där. Försöööker äta sakta och fint som man ska när man är borta, men när det är gott är det svårt. :)
Får inte glömma att lägga fram haklapparna innan vi åker...på Jonas haklapp är det ett ekollon och på min en glad ko.

Idag har jag faktiskt öppnat min naturkunskapsbok. Prov den 1 mars, så jag är på god väg nu...vem vet, i morgon kanske jag läser en hel sida också.

Skäms för att säga det jag har inte gjort mig iordning för idag ännu...sitter i sängen med linne på mig...typ.
Jonas kommer snart hem och vi ska snart iväg till kompisarna så nu måste jag göra mig iordning!


Ching chong, semlesång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0