Fredag

Mille och jag har precis kommit hem från en långpromenad.
Även fast man är döless på snön så är det ändå rätt vackert när man ser ut över vattnet och stan och det är vitt överallt. Synd att jag inte hade kameran med mig...

I kväll blir det bio, Snabba Cash. Är väl egentligen inte nyfiken på den filmen men för att få med Jonas på bio så offrar jag mig lite. :)
Och också för att få honom att förstå att det FINNS andra filmer än "Avatar", han har sett den minst 2 ggr nu...


Snabba cash

Måste bara skriva om min DUKTIGA systerdotter Melinda. Hon var med i en simtävling och kom tvåa! :)
Hon simmade förbi och spöade skiten ur en annan skitunge som var på andra plats. Tjohoo!
Moster är SÅ stolt över dig!


Duktig stumpa!!

I morgon är det då deltävling 3 i Melodifestivalen. Jonas ska till landet så jag får sitta och titta på den ensam, så jag ska bulla upp med lite godis, popcorn, täcke och tända ljus och bara myyyyysa. :)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0