Uttråkad och omotiverad

Djuren borde veta att det är bäst att springa och gömma sig när matte är uttråkad för annars börjar hon klä ut dom.
(Man blir såhär knäpp när djuren så gott som är de enda man umgås med hela dagarna.)
Idag var det Milleprins som råkade "illa ut". Har  frågat Jonas om jag får måla hans långa ögonfransar med mascara nångång, men han vägrar. Elakt tycker jag.


Min lille påskkärring... :)

Har varit i skolan en sväng idag också. Känns som att proven närmar sig med stormsteg.
Lika mycket som jag längtar tills vi kommer in i marsmånad (för att det är en vårmånad) lika mycket hoppas jag att dagarna går lååångsamt bara för proven är i början av mars.
Nu är det dags att ta sig i kragen på riktigt, MÅSTE PLUGGA! Men jag känner mig så omotiverad...suck.
Stackars mig. :)

Dagens "stora" händelse är väl att jag laddat hem musik från "Mitt3" så nu har jag en ny ringsignal, det du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0