Amy Macdonald och väder o vind

Det blidde inget inlägg igår för..ja jag vet inte vad jag gjorde men dagen försvann!
Så jag skriver idag istället.
Och Amy konserten var sååå bra! :) Vi kommer absolut att köpa hennes nya cd när den kommer ut.
Har hyttat med pekfingret åt nerladdningsgalna Jonas att vi ska KÖPA hennes cd, inte bränna den.
Hade ju med med kameran också, men bilderna blev suddiga för man fick inte använda blixt och det jag filmade hade inte särskilt bra ljud....men jag sätter dit några bilder ändå. :)


Amy.


Hela bandet tackar o bockar efter konserten...

Försökte ladda över lilla filmsnutten också men det gick åt fanders och min datanörd är inte hemma och kan hjälpa mig. Kan kanske ladda över den i morgon eller något.
Det var en kille som stod lite framför oss i publiken som också tog en massa kort, men han måste haft nån fetish eller något för han tog BARA närbilder på hennes skor, ben, gitarr, ansikte, trummorna, händerna, knäna, ena örat...nej men ni förstår? Skummis...

Idag har jag varit i skolan och kan ni tänka er, poletten ramlade ner, jag förstod faktiskt lite av naturlektionen som var idag.
Så jag var toklycklig när jag gick från skolan.
Men lyckan övergick snart till missnöje igen när jag insåg vilket väder det var. Snöstorm!!
Gick över en lång bro för att komma över till Kungsholmen igen (är många broar här, hela Stockholm består jue av öar...) och där uppe var det...ja...piskande ISKALL snö som kom emot en, motvind, och hela jag var täckt med snö till slut och mascaran hade nog runnit ända ner till armhålan.
Varför var det tvunget att komma mer snö för? Visst att det kanske inte blir vår än på ett tag även fast man längtar, men det hade ju inte behövt komma mer snö i alla fall?

Idag avslutar jag med Milles första dagisbild som vi fick häromdagen, haha! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0