Berns i kväll!

I går när Jonas och jag fortsatte vår hurtbulle-helg och gick en promenad genom Södermalm, så såg vi att det satt planscher överallt om att Amy Macdonald skulle spela på Berns i morgon (idag.)
Vi gillar hennes musik så vi tänkte se sen när vi kom hem om det fanns några biljetter kvar - och det fanns det! :)
Så i kväll bär det iväg till Berns igen, shit så kul! :) I bland har man tur...



Om det är nån som inte vet vem hon är så lägger jag upp filer här till två av hennes låtar :)
Hon skriver sin egen musik...duktig kicka.

http://www.youtube.com/watch?v=c6MRYLWJb1o
http://www.youtube.com/watch?v=_RoXclMXdhw&feature=related


Håller på att träna varje dag som en tok dels för att vi kanske, kanske ska till Thailand i sommar och då vore det ju skoj att kunna ha kjol eller klänning på sig utan att likna en köttbulle. Beror på om min söta, gulliga, underbara syster (som jag vet läser det här) vill och orkar ha vår hund i 2 veckor om vi kommer dit eller inte.
(2 veckors barnvakt syrran!) ;)
Tjat har aldrig funkat förut så jag ger upp.

Nu vill jag bara att det ska bli kväll och för att dagen ska gå lite fortare kanske man borde ta och göra sig iordning och göra något vettigt. Ta på sig Amy-peruken och lira lite på min luftgitarr kanske...

Ha en bra dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0