Dumma CSN

Shiiiit så trött jag är. Skulle kunna sova i 1 vecka på raken känns det som!
Men jag var uppe med tuppen idag också, eller...jag vaknade inte självmant i dag heller.
Jonas det odjuret väckte mig i morse och när man väl ligger där och stirrar i taket känns det som att man lika gärna kan gå upp och göra någon nytta.
Däckade i soffan igår kväll så jag har nog fått tillräckligt med sömn i alla fall även fast det inte känns så nu.

Kom ju hem försent i går så jag missade första lektionen i skolan. Så jag ringde till skolan idag och berättade läget och att jag ville gå på nästa lektion. Det var nemos problemos. Tänkte att nu säger dom väl åt mig att jag får söka på nytt till nästa termin eller något, men det behövde jag inte. :)
I morgon blir det en heldag i skolan. Börjar Religionen kl 9.00 (har samma lärare som jag haft i Samhällskunskap och Historia, han börjar väl snart tro att jag förföljer honom eller något.) sen har jag Natur B efter Religionen till klockan 15 nånting skulle jag tro. Länge sen man satt SÅ länge i skolbänken. Har vant mig nu vid att gå mina 2 timmar i skolan och sen gå hem men det är visst slut på den lyxen nu.

Försökte komma in på CSN:s hemsida också och ansöka om studiemedel. Vi fixade Bank-ID till förra gången jag skulle ha studiemedel men såklart har jag glömt det lösenordet nu så jag kommer inte in på sidan och kan söka.
Varför måste allting alltid gå så smidigt för? Varför måste dom ha lösenord som jag bara glömmer ändå sen? Dom lär ju ha något slags samarbete med skolan så dom märker rätt snart om personen i fråga verkligen går i någon skola eller inte ändå!
Nu måste jag ta och avreagera mig lite på min trampmaskin. Får hoppas att jag inte är lika långsint den här gången för då får jag trampa i all förbannelse hela dagen.
Har ju hittills bara pallat med en kvart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0