John Blund, you´re fired!

Idag vet jag knappt vad jag heter...vojne vojne det har inte blivit många timmars sömn i natt.

Mille är tvungen att ha på sig en plasttratt (dumstruten kallar vi den för) när vi inte har uppsikt över honom för han får INTE tvätta sig där han är opererad. Och när man sover (eller det är meningen att man ska sova) så är det ju lite svårt att ha uppsikt över honom så han fick ha på sig tratten i natt. Och han blir som handlingsförlamad när tratten åker på. Han står bara där rakt upp och ner och när han går slår han emot alla väggar och möbler vi har, börjar jämra sig och är allmänt missnöjd. I natt har han gått runt runt, pipit, jag har visat honom till sin bädd, hjälpt honom upp i sängen...han ligger still i 2 minuter sen iväg igen. Jonas har snarkat som en gris och ja...det har inte blivit mycket sömn. Till slut ger man upp sömnen så jag har tagit av tratten och nu ligger Mille och sover upp och nervänd på golvet och jag ligger här med sprängande ögon och försöker hålla mig vaken, IFALL han vaknar och börjar tvätta sig som han ju inte får göra...
Har god lust att sätta på dumstruten på Jonas i stället för att han fått sova hela natten och inte jag!

I 5 dagar ska Mille ha sin tratt....på fredag får vi ta av den för alltid.
Har väl aldrig längtat till en fredag som jag gör just nu!
Eller nu ljög jag nog. HAR nog längtat efter fredagar förut också.

Oj...nu blev det tomt i huvudet. Hör bara ett tjut, alla orden tog slut.
Skyller på tröttheten... :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0