Min dag i bilder

Har hört att man ska uppdatera sin blogg dagligen för att få behålla sina läsare...(alla mina 8, fniss.)
Men när det händer så lite saker som det ju gör i mitt liv, så är det svårt att alltid skriva om något som är värt att skriva om.
Så därför hade jag med mig kameran i går så ni själva får se i bilder vad jag menar....
Vi börjar från början:


Är ingen morgonmänniska så det brukar bli låååånga sovmornar....


Oftast den första figuren jag ser på mornarna...


...ska försöka hitta några kläder att ha på sig...inte det lättaste.
J hatar när det ligger massa kläder i tvättkorgen så då tvättar han
och då får det i stället inte plats i vår byrå...tadaam...då ligger det
såhär i stället...är ju SÅ mycket bättre. (Not)


...på med lite smink...och ja, jag gör alltid konstiga miner när
jag sminkar mig.


Lång sovmorgon som sagt...det är dags att göra lite lunch!


...och som vanligt är allt i en enda oreda här hemma....


Medans lunchen står i mikron så snabbäddar jag lite...gud så intressant va?


När maten är klar så går man automatiskt och äter den framför TV:n
med en viss cocker i hasorna. Är det inbyggt i alla hundar att se det som
sin livsuppgift att tigga...?


Dags för en promenad med Millepille som lägger en redig hög.
Matte blir väldigt stolt över sin lille praktkarl.


Tvingar min hund till en liten gruppbild också. Kanske i själva
verket är matte som är linslusen? Mille vill inte bli fotad...därför
bilden är så suddig för han gör allt för att komma loss.


Och så går hissen upp...


Mille och jag brukar stå och glo på varandra en del...


Lite träning...blev 20 minuter denna dag...faktiskt jobbigare än man
tror att träna på en Cross-trainer!


Ertappar min katt med att kolla på kattporr!


Dagens glädje! Husse kommer hem från jobbet!!

Ja...såhär kan det se ut.
Väldigt spännande liv man lever. :)
Men snart är det dags för en båtresa med en kompis, och en tjejkväll så det KOMMER lite roliga saker snaaart!

Tack för att du läste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0