Nyårslöften

ao ao ao ao ii ii iii iiiii......blurp. Hade föredragit en ilsken väckarklocka som väckt mig i morse, i stället fick jag höra katten spy på mattan (var annars?) i vardagsrummet. Sen hörde jag hunden slurp, slurp...men jag skrek till så han ...åt inte så mycket spyor...uäk!

I dag har jag...ja jag har i alla fall skrivit ner numret som ska göra så 3 av mina nyårslöften går i uppfyllelse.
Har skrivit ner numret till folktandvården, dom stängde 5 minuter innan jag kom på det. (I bland har man tur)
Jag MÅSTE ha bettskena, gnisslar tänder i sömnen så kindtänderna har jag ständigt ont i och huvudvärk och så hör jag ett piiiiiip som om man spänner käkarna hårt, sånt tjut hör jag hela tiden.

Sen har jag skrivit ner numret till ett ställe där dom gör ansiktsbehandling, rengör hela plytet på en.

Och så till sist har jag skrivit ner numret till ett ställe där två Barbiedockor jobbar (dom såg ut så) som gör både det ena och det andra. Men penisförlängning behöver ju inte jag göra så jag ska ta bort några pluppar som jag av någon onödig anledning fått i ansiktet och gått o irriterat mig på lääääänge. En sitter mitt på nästippen! Så nu ska dom bort innan det här året är slut. Tänkte att det kanske är bäst att göra det medan det fortfarande är kallt ute så man kan gömma ansikte med tusen plåster bakom mössa och halsduk när man är ute.

Har börjat lite smått med mitt fjärde löfte också, angrep mig på stackars crosstrainern...den knakade och hade sig men som hämnd gav den mig nästan hjärtsnurp istället. Herregud!
Trampade på i 10 minuter och jag blev helt snurrig, illamående och hjärtat skenade iväg så jag var tvungen att lägga mig och få ner flåset. Dålig kondis eller?
Det ska det också bli ändring på.
Nu ska jag bara till Malin i Östersund med Hanna mellan 7-11 januari och fira Malin på 30-års dagen och då lär det bli en del onyttigheter igen. MEN SEN när jag kommer hem....då ska det filas i tänder, klämmas pormaskar så det splattar på väggarna, trampas på maskinen så jag svimmar på riktigt och lasas bort äckelklumpar från fejjan. Då får det vara slut på tramset. Ingen idée att gå och irritera sig på saker och ting när man kan få de fixade eller hur?

Nu kommer Jonas hem från jobbet så bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0