Offrat min sovmorgon.... >:(

Klockan 7 i morse:
Jonas:*kvittrar* Äääälskling....jag är jättesen till jobbet........och Milton har inte kommit ut än.
Jag måste skynda mig nu.

I bakgrunden hör man Mille som piper halvt hysteriskt.

Jag: Men....åååååå! *surt*
Jonas: *fortsätter kvittra* Jag VET älskling...men...jag måste gå nu...hejdå.

Han halvspringer ut i hallen och ut genom dörren innan jag hinner säga något mer, och pang där åkte dörren igen.
Mille kommer fram till sängen och tittar ängsligt på mig precis som att han kommer att kissa på sig i vilken sekund som helst.
Det är bara att sömndrucken ta på sig kläderna och gå ut med honom mumlar något om att "är Jonas verkligen tvungen att sitta på toa och stå i duschen hur länge som helst, så jag måste gå upp för att gå ut med hunden....morr".
Medan vi är ute kommer jag på att Milles trycktampong ska tas bort helst i går så det är bara att gå in igen, göra sig mer iordning och ta långpromenaden till djurakuten.
Där hjälper dom oss att ta bort den och stygnen ser "-jättebra ut" och vi ska tillbaka om en vecka igen och ta bort dom.
Och så långpromenaden tillbaka igen...eller ja. Blev 4 km lång promenad i alla fall.

Har hunnit boka tid för bilbesiktning också...och en tid för att ta bort mina pluppisar i fejjan.
Tjoho hurra nu ska det äntligen bli av!
Nästa fredag smäller det, då ska jag till farbror plastdoktor och ta bort dom. Hittade något privat ställe i Gamla stan och dom gör sånt här och ansiktslyft, botox, snoppförstoringar och allt möjligt läskigt. Får se om det går vandrande Barbiedockor i korridorerna...och om jag beslutar mig för att göra en snoppförstoring i alla fall.

Och så har jag hittat en tatuering som jag och syrran funderar på att ha.
Vi har rätt länge tänkt att vi skulle ha en "syskontatuering" dvs samma tatuering som betyder att ...ja "systrar förevigt" typ. Och det är vi ju varken vi vill eller inte... :)
Men något sånt här hade vi tänkt oss:



Hjärtarna ska nog vara svarta men vi funderar på om det ska vara rosa text och det ska stå typ "sisters" eller nåt i stället. Vi får la se...

Nej nu ska jag ta tag i mina instuderingsfrågor som vi fick på Religionslektionen i onsdags.
Tråkigt men ett måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0