Stor dag i morgon!

Aaaaaagh! Kan det inte sluta snöa snart?!
Man får hoppa igenom stora snödrivor när man ska över vägen, och folk som ska parkera på gatorna fastnar också i snödrivorna för det går inte att parkera nån annanstans och så fastnar dom och bara slirar med däcken. Man märker också på Facebook att det snöat hela dan, nästan alla kommenterar vädret eller att dom är ute och skottar eller skrapar bilen på sin status. Varför älskar svenskar att prata väder?
Ja, nu har väl alla snö och vinterälskare fått så dom tiger för i år?
Själv gillar jag inte snö o is, toklängtar till vår och sommar just nu då mår jag som bäst.

I morgon är en stor dag för hela "familjen", fast på olika sätt. Jonas ska på sin livs första bilbesiktning, Milton ska ta bort sina stygn han har efter kastreringen och själv är det pickardagen för min del. Jag ska ta bort mina ...ja-vad-fan-dom-nu-är-för-något från ansiktet. Lite dåligt tajmat kanske att åka på båtresa dagen efter när man kanske har tusen sårskorpor i ansiktet efteråt, men vad fan...är ju ändå inte ute för att ragga. Kanske håller snuskgubbarna borta också? :) Nackdelen är väl om det ramlar ner nån sårskorpa i drinken man beställt...
Annars är peta i näsan-metoden ett bra sätt att skrämma bort snuskgubbar på. När man märker att nån 50+:are sitter på avstånd och störtglor...in med fingret i näsan och rör om, väldigt effektivt...på riktigt!
Tycker att reklamen dom har här på bloggen är så tråkig, så jag sätter in lite egen...

Dagens reklam:


Den perfekta tröjan för sambos..omöjligt att vara
otrogen utan att bli upptäckt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0