Bowling

Har ju syskonbarnen hos oss den här veckan och idag har vi varit iväg till Heron City och bowlat!
Eller ja...jag bowlade ju inte eftersom jag numera skuttar runt med kryckor igen, men Jonas, Melinda och Albina spelade.


Bild 1: Albina & jag. Bild 2: Melinda & jag. Bild 3: Melinda har gett upp...


Melinda, Albina och Jonas

Sen åt vi på Mcdonald´s och där fick tjejerna syn på Mattias som är med i E.M.D och deras dag var gjord.
Dom gick fram och tillbaka och fnissade och var helnöjda med att han faktiskt fanns...PÅ RIKTIGT! :)
När dom tittat färdigt så åkte vi hem och spelade lite "Wii" spel som Jonas lånat hem från sitt jobb.
Och nu ska vi titta på filmen "Det regnar köttbullar" och äta vattenmelon och har lovat chipsomanen Melinda att handla hem lite chips också.
Vi har såå mysigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0