Ciao ciao italia!

Vi håller på och dividerar fram och tillbaka om vad vi ska hitta på i sommar egentligen.
Jonas som älskar att åka utomlands, och jag som är lite mer..."njaaa men okej då" har kommit på att det bär iväg till Pisa, Italien i år.
Wiiie. Flygplansrädsla här kommer jag igen!
Dags att krypa in i Jonas famn och sitta och snyfta hysteriskt när planet lyfter - igen.
Alltid lika skojsigt. Eller det skojsiga börjar när man väl har kommit fram och inte dog i en flygplanskrash den gången heller.



Ciao Italia!

Jonas är ute med sina arbetskompisar och dricker öl för det är visst ett gäng som går på semester nu, så dom skulle ha en "avslutningsöl". Vet inte om det innebär att samtliga kommer att hamna under bordet i kväll...
Jag sitter här och vickar på mina krokiga ostbåge-tår.
I morgon är det min tur att ha lite skoj. :)
Då ska Sanna, Victoria, Arnold, Patricia (hans tjej) och jag hem till Stina och ha lite picknick!
Kommer att bli såå mysigt, och jag ser såå fram emot det så det gör faktiskt inte mig något att jag sitter här och vickar med tårna nu och har lite småtråk.

Nu ska jag ta och hitta på något vettigt....vad vet jag inte...men nåt.
Ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0