Kan inte tro det...

...men nu har faktiskt semestern äntligen kommit!
Fast lite oväntat så är det lite delade känslor för dels så har det ju varit väldans mysigt att jobba tillsammans med Victoria, Sanna och Stina och nu kommer det antagligen att dröja ett år innan vi alla jobbar ihop igen, men samtidigt är det ju aldrig fy och skam med flera veckors ledighet.
Redan i morgon drar Ponas och Pina mot "paradiset" Gnesta och lämnar av kissekatten, grillar en köttbit (inte katten) och nannar kudde innan vi drar vidare mot Katrineholm. Där ska vi busa med syskonbarnen och lämna av vovven och sen på tisdag så åker vi mot Skavsta och flyger till Italien, och blir borta i en vecka.
Sen på hemvägen så ska mina syskonbarn med också, så bilen blir full med ungar, kissekatt, hund och två trötta semesterfirare och en MASSA packning.
Så vad jag försöker komma fram till är att jag nog inte kommer att ha tid att skriva här på ett tag.
Men jag önskar er alla (två) en skön semester.
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0