Natti natt

Har inte haft tid att skriva något i kväll eftersom vi haft besök av Sofia och Per-Åke här.
Vi hade ju tänkt äta ute på bakgården men regnet ville inte hålla sig borta så vi flyttade in allt vi dukat ut dit, till balkongen i stället. Som tur var så gick det bra för Sofia att äta där också.
Det var väldigt trångt på vår lilla balkong men finns det hjärterum så finns det stjärterum vet ni.

Jag har tänkt vartenda morgon när man kliver upp att "i kväll SKA jag lägga mig tidigt!" för man har mer eller mindre åkt sovande till jobbet.
Och i kväll har jag ju lagt mig RÄTT så tidigt i allafall. :)
Så jag skriver mer i morgon för nu ska jag sova.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0