Tid över...

Just nu är Jonas, syrran och tjejerna på Grönan så nu har jag lite tid över att skriva här. :)
Det var ingen idé för mig att följa med dit, bara jobbigt att ta sig dit för att sen bara vänta när de andra åker och sen ta sig den jobbiga vägen hem igen.
Nej, då stannar jag hellre hemma.
Har precis sett filmen "Kick Ass", den var faktiskt bra.
Och så har jag spelat lite bowling i spelet "Wii-sports"....och nu sitter jag här igen och kan inte bättre.

Jag lyckades faktiskt ta ett par trapplande steg utan kryckor idag, men Jonas tyckte det såg så läskigt ut så han nästan skrek att jag skulle ta kryckorna igen. Och så kan jag ta mig i och ur sängen utan hjälp, bara en sån sak.
Är nog på bättringsvägen nu hoppas jag, dessa kryckor is killing me. Har lust att bara slänga dom åt h*lvete men då blir man ju stående där och kommer ingenstans, så det vore ju dumt.
Ungefär som när Jonas och jag kom på den briljanta idéen att vi skulle cykla mellan Järna och Gnesta ut till hans mamma med våra nya cyklar första sommaren vi hade dom. Jag tyckte att min cykel var trög som attans, den nästan stannade i nerförsbacken medan Jonas pinnade iväg på sin cykel hur lätt som helst. Så jag slängde min cykel i diket ett par gånger (med ett högt vrål som spelas i slow motion), men så var det ju förstås jag själv som fick hämta upp cykeln igen...då blev man ännu surare. Men till mitt försvar kan jag säga att det efteråt visat sig vara fel på handbromsen som legat i hela tiden och det var därför jag aldrig fick upp någon fart. :)


Tänkte lägga in lite bilder som vi tog idag och tidigare i veckan.


Bild 1 och 2:Melinda, Mille och Bina

Bild 3: Mille, Bina och baby Melinda. Bild 4: Men det är ju Albina som är lillasyster på riktigt ju!

Bild 5:Milton mitt hjärta. Bild 6: Rambo-bina Bild 7: Hon tror att hon spelar fast vi inte stoppat i några pengar och vi tiger som muren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0