En skön dag

Jag har sen de senaste veckorna börjat följa "Vakna med the Voice" slaviskt varje vardagsmorgon på kanal 5.
Är svårt att sätta pricken på exakt vad det är som gör att man fastnar, men dom (Paul Haukka, Josefin Crafoord och Jakob Öqvist) har en skön attityd och är lite småroliga så det är nog därför man fastnat.
Kommer att bli tomt sen när jag börjar jobba för då kan man ju inte följa det längre...



Apropå jobb så fick jag ett mess idag från min stackars arbetskompis Christina som alltid får ordna med vikarier hit o dit (fast det inte är hennes jobb) om jag skulle komma och jobba i morgon för chefen skulle ha meddelat mig det. Men det senaste jag hörde från chefen var att jag skulle börja jobba nu på måndag den 14 juni, och jag är i K-holm och har lovat syrran att vara med på skolavslutning för barnen går i olika skolor och avslutningarna är på olika tider, så det går ju inte att jag kommer hem nu. Tyckte så synd om Christina, för jag vet vilket jobb det är att få ihop folk hit och dit och alla är missnöjda och allt är bara jobbigt. Hoppas att det ordnade sig för dom.
Tokigt det kan bli.

I dag på förmiddagen har jag träffat min kompis Annika. Vi började med en frukost (köttfärspaj!) och satt och pratade en stund innan vi gick ner till stan och kollade runt lite. Hon hittade en jättesöt vit klänning som hon köpte. Och jag hittade en röd/vit-mönstrad tunika/klänning på H&M för 49:50:-
Sicket kap!
Måste ju köpa NÅGOT färgglatt nu när det blivit så mycket svart den senaste tiden.
Annika och jag bestämde att vi KANSKE skulle ta och gå till Harrys och dricka lite öl o cider på fredag.
Försöker få syrran att komma med också i såfall, men vi får se.

Nu ska jag ta och lägga mig bredvid min vovve som sover gott i syrrans säng (fast han inte får) och gosa lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:48:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0