Flaggan

Wiiie! Jag har fått en Sverigeflagga! :)
Jag var på 7eleven förut och tänkte ta en liten kvällsfika (det är fredagsnöjet jag har när inte Jonas verkar vilja komma hem, fast han lovade att vi skulle få en fredagkväll tillsammans.) och då stod det en mamma med sina två barn före mig i kön. Och då frågade tjejen som stod bakom kassan om barnen ville ha varsin Sverigeflagga som dom kunde vifta med i morgon, och så fick dom varsin och jag tänkte att en sån ville jag också ha!
Så när det var min tur att betala så frågade tjejen om jag hade någon liten där hemma.
-Ja! svarade jag snabbt. Och så fick jag också en flagga och min lycka var total.
Den har en fejkguldboll på toppen, så fin så.
Den ska jag ha i morgon klockan fem på morgonen när jag ska hämnas på Jonas för att han förstörde min fredagkväll och jag sitter och hoppar i sängen och skriker o tjoar samtidigt som jag vevar med flaggan.
Sen hur det blir med den saken är ju en annan femma, men man måste ju få smida sin hämnd i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0