Hurra hurra!

Idag fyller en av mina favvotjejer 9 år!
GRATTIS ALBINA PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!
Moster älskar dig gumman.



Vet ni vad jag gör nu? Har ni en aaaaaning om vad jag gör just nu? Klart ni inte kan veta det. :)
Jag håller på o färgar mitt hår blont! Syrran gjorde ju ljusa slingor på mig förra helgen. Jag är ju ljushårig egentligen och kom på att jag färgade håret brunt första gången när Melinda inte ens var 1 år, och hon är 10 år idag. Har hållt på färgat det brunt i över 9 år. Så nu tyckte jag att det var dags för en liten förändring...
Medlet luktade så starkt så jag fick hostattacker och jag kommer säkert att bli flintis bara för att jag färgar det själv. Men det är ju en förändring det också då iofs. Har ju aldrig gjort en Britney förut.
Ska på 3 födelsedagskalas, idag och de två kommande dagarna och möta både mina och Jonas släktingar, men HÄR ska färgas...jajamen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0