Jag vill, men jag får inte handla!

Råkade gå in på H&M:s hemsida, big mistake.
Nu kliar det rejält i fingrarna och hjärnan skriker "shoppa, shoppa, SHOPPA!"
Men plånboken skriker " spara pengar, spara pengar!"
Vet inte om H&M håller på och tömmer sina lager för de har en massa billiga priser på klänningar, tröjor, kjolar, linnen och allt möjligt skoj.
Hittade en kjol häromdagen för 49 kronor, helt galet billigt ju.
Men även om kläderna kostar 49 kronor styck så blir det ju dyrt till slut om man köper en massa och särskilt om man skickar efter, då har dom säkert ett par hundra i postförskott också så NÄ jag ska försöka att hålla mig borta därifrån!
Försöka sa jag.

Nu är måndagen gjord återigen. Chickenbits med ris och currysås gjorde jag idag.
Man är ju alltid osäker på hur maten smakar men när vi var ute på gården idag kom en pojke fram och sa att det var god mat idag, och bättre betyg kan man ju inte få än när barnen tycker att det är gott.
Dom är ju alltid ärliga. :)

Det börjar bli som i en gryta på gården och i köket på jobbet nu, så blir det varje år.
Så så fort jag kom hem slängde jag av mig kläderna jag haft idag och tog på mig mina shorts (som ingen utom stackars Jonas får se mig i än på ett tag, ska bara få lite bättre självförtroende först.) och tubtopp och håret är tillbakadraget i tofs och hårband och öppna alla fönster i hela lägenheten, puh...nu kan man andas igen. :)

Nu ska jag ta och gosa lite med mina djur, mästerkatten och lille åsnan.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0