Lång helg

Hemma igen för andra gången den här helgen.
Känns som att man har varit ledig i en halv evighet bara för att vi har hunnit med så mycket, såna helger gillas.
Vad har vi gjort då?
Vi har firat midsommar på Skansen, varit på farmors begravning, firat min kusin som fyllt 30 år, jag har legat och degat i Jonas mammas hängmatta, vi har varit på flygfältet, vi har hälsat på Jonas mormor i Nyköping och en massa mer.
Men nu är det skönt att vara hemma igen och ta tag i en ny vecka på jobbet.
Två veckor kvar sen är det semester!

Vi har trimmat Mille också...
Vi tänkte att eftersom sommaren nu har kommit på allvar och det är varma dagar och Mille verkar tycka att det är så jobbigt med sin mörka, tjocka päls så rakar vi av rubbet...
Man lär sig av sina misstag, han ser precis ut som åsnan i "Shrek" med smal kropp och stor rumpa.
Så då måste Jonas vara Shrek, jag Fiona och Simba "Mästerkatten i stövlar"...
Skrämmande likt faktiskt.
Så det kan bli...



Hela vår familj!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Inte visste jag att Mille var en åsna :)

2010-07-05 @ 20:01:00
Postat av: Nina

Men du visste om att Jonas och jag var träsktroll eller? :p

2010-07-05 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0