Min mini-semester

Nu är bilderna laddade över till datorn från mitt lilla äventyr de senaste 2 veckorna i K-holm och Gnesta.
Tänkte visa några bilder här...


Albina fyller 9 år!


Hon fick b.la den här snorkelutrustningen i present...

Sen firade vi 2 födelsedagsbarn till, nämligen min morfar och Jonas bror Tomas.
Grattis, grattis!!!
(Vill inte sätta in bild på dom här innan jag vet att det är okej för dom.)


Jonas och Milton tog sina premiärdopp för i år.
Jag stod över, väntar nog tills vattnet blir liiiite varmare.
(Jag erkänner...jag ÄR en badkruka.)


Jag försökte blondera mitt hår själv, men det slutade i KATASTROF!
Sov inte många timmar denna natt....


Men så fick jag hjälp av räddaren i nöden, Nathalie!


Milleprins och jag.


Melinda (t.h) och Albina (t.v) i sina fina avslutningsklänningar!


Helgen innan vi åkte till K-holm var syrran och barnen här
och då firade vi systeryster som fyllt år, i efterskott!
(Hon fick en hårfön.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0