Shopping

Vi har precis kommit hem efter att ha varit ute på en liten biltur.
Vi hamnade i Skärholmens köpcentrum för vi var ute efter en vit slips som Jonas ska ha på farmors begravning och jag var ute efter en svart klänning jag kunde ha vid samma tillfälle.
Har ju några svarta klänningar men dom har jag tänkt ha i sommar så då vill jag inte ha nån av dom på begravningen, för då kommer jag nog alltid att förknippa klänningen med farmors begravning.
Likadant med en annan svart klänning som jag hade på M:s begravning nu i våras, den klänningen vill jag ju aldrig mer använda för den förknippar jag bara med hennes begravning.
Så därför var jag på jakt efter en ny klänning idag, och jag hittade en på Cubus som jag köpte.
Efter shoppingen blev vi lite hungriga och hamnade på Max.
Dom har GI-burgare där som jag alltid tar, sen hur mycket GI det är egentligen det är en annan femma men samvetet är lite renare i allafall. =)

Nu har Jonas börjat dammsuga och snart ska vi ta med Mille och gå en långpromenad i det för en gångs skull rätt så härliga vädret! Bäst att passa på att njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0