Shoppingtarmen - Hjärnan: 100-0

Shoppingtarmen gick segrande ur den här kampen - också....
Har precis skickat efter fem klädesplagg från H&M som jag egentligen inte ens behöver.
Men dom var ju så snyyyygga.
Dessutom har jag nog gått ner ett hekto till, så lite belöning måste man ju få.
Så snart är man 400 kronor fattigare, ack ack...

Jonas skulle försöka sluta tidigare idag, och om han lyckas (vilket han aldrig gör såvida han inte ska iväg och flyga eller nåt) så ska vi åka till Plantagen och köpa lite blommor och göra fint på balkongen.
Nu råkade jag fråga honom medan han var kvar på jobbet om vi kunde åka dit, och han sa "ja" men hans hjärna skrek nog "nööööeeeeeeeej!!!!", så det blir nog inget Plantagen idag...han kommer nog att klamra sig fast där så länge det bara går. Förrädaren. :)

Nu ska jag ta och sätta mig på balle-balkong och njuta lite av sommaren.


En balkong.......(inte min). =o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0