Böcker till salu.

Ja...nu är mötet över.
Vi fick börja med att lyssna på en avslappnings-cd och spänna tår, ansikte, rumpa och allt vad vi nu skulle göra. Man skulle blunda men kunde inte låta bli att kika lite på dom andra, dom såg ju så fåniga ut. :)
Så nu har man köpt en ny laddning med soppor...suck.
Känns otroligt långt till sommaren just nu, det är då jag ska ha gått ner allting...
Men det är bara att ta en dag i taget...

I morgon är det matte igen. Innan ska jag möta två personer som vill köpa min gamla mattebok och min naturkunskapsbok. Dom har legat här i över 1 år i hyllan, har inte varit så pass smart så jag satt ut lapp om böcker till salu. Men nu så...klingade det till i huvudet på mig...och dagen efter så var det två som hörde av sig.
Skönt att bli av med dom.
Men jag har kvar religionbok och historiabok så är det nån som vill köpa så är det bara att skriva till mig.

Nu har jag tränat lite och sitter nyduschad i linnet med täcke över mig i soffan framför tv:n *andas!*
Väntar på att "Desperate housewives" ska börja...

Ja...har inte så mycket mer än såhär att skriva.

Tack för att du läste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0